domingo, 15 de octubre de 2017

Stream 10/14/17

Doodling a few poses for a couple basic attacks. Pretty much ready to start coding, so next week I'll start checking programs, first one will be GODOT.

7 comentarios:

  1. Hola amigo, como va todo?
    Después de un tiempo vengo a ver como va el progreso de tu proyecto y leí algo de que estas buscando un programa donde hacerlo?
    También medio que leí (es la 1:30 a.m. y se me cierran los ojos de sueño) que el Game Maker es el que vez mejor? o algo así.

    Tengo por ahí una clave de Game Maker que no he reclamado, no es el 2 es el 1, por si te interesa me avisas y vemos como te la paso.

    Igual una del Click Team Fusion 2.5 Standard.

    Bueno ahora iré a dormir.
    Mucha suerte en tu proyecto.
    Saludos :)

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    1. Por eso no te preocupes, primero hay que calarlos a ver cuál me sienta mejor, ya despúes decidiré si compro el progrmama eleigo, por lo pronto el único que pone trabas con la versión gratis es el game maker, nada que un parche en el ojo no resolvió.

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  2. Dam bro , looking good!! Fighting posses look good , the whole game gana look like this now ? Id love to se how you would draw the wolf, horse , golem, slime,i bet they look so diffrent

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  3. I personally dont like this style. She looks like an 11 years old girl to me which doesnt turn me on.
    Im a huge fan of the previous style though!

    But i do think you should do the things you enjoy doing, no matter what. Programming and drawing is both art and you get the best results by letting your inner flow guide you.

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    1. He said in a past thread that this design is just for his engine testing game, and SpacEsc whill be in the old style.

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    2. I don't understand why he doesn't use the animations he already put into the game, would've been faster since he didn't need to work up new ones.

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